zaterdag 20 augustus 2011

Dag 11 Fort Myers-Sanibel



Hallo,
Ik weet het is misschien saai maar elke dag hebben we alleen maar lovende woorden over deze vakantie.
Amerika we hadden er al veel van verwacht maar het geeft ons ook veel. Even een gesprekje dat we daarnet in de auto hadden. Ik zet dit er alleen maar op omdat ik weet dat alleen de mensen die wij in ons hart dragen dit lezen.
mama: wij zijn nu allemaal zo gelukkig, zouden diegene die niet meer bij ons zijn dit ons nog kunnen volgen
papa: zou pa en ma ons kunnen zien want pa volgde onze reizen altijd op de kaart
mama: eigenlijk hoop ik dat er iets bestaat
pauline: ja, dan zien we jullie later nog terug
sofie: allée, en dan voor de rest van uw leven rijstpap eten dat kan toch ook niet fijn zijn
Heerlijk toch !!!
Even voor Peter terwijl ik deze blog schrijf op het balkon, de kinderen in het zwembad, de zon aan het ondergaan en muziek aan het zwembad: U2: it's a beautiful day
Vandaag de schelpeneilanden Sanibel en Captiva bezocht. Fantastisch parelwitte stranden de kids schelpen gezocht en zelfs ik heb een uur lang gezwommen in de zee.
Daarna ons eerste shopuurtje gehouden. Dat betekende een half uurtje het binnenland inrijden.
We werden overvallen door een tunderstorm (onweer) van formaat. Onze Sofie werd angstig bij elke knal. Walter heeft al goed zijn best gedaan 2 paar schoenen daar moet hij in België 2 jaar over doen.
En de kinderen Vens voor de helft van onze normen !!!!
Dan een echt typisch amerikaans restaurant bezoch. Weer gelachen om de vazen met drinken. Water krijg je gratis maar ook cola enzo, small one: 1/2 liter.
Terug op het hotel alweer een verrassing zonder iets te zeggen aan de receptie want Pauline verjaart pas 22 augustus:
wat staat er op de kamer een bord met chocoladecake en een verjaardagskaart met een persoonlijke handtekening van alle medewerkers van de receptie, dit vinden we allemaal wel leuk.
Ik ga een paar foto's erbij zetten.
Morgen naar Orlando







Geen opmerkingen:

Een reactie posten